ЦИНІЧНИЙ РОЗУМ З БОКУ ПОЗИТИВНИХ ТЕНДЕНЦІЙ У БУТТІ ІНДИВІДА

Д. В. Ернст

Анотація


       Спростування міфу про негативний аспект цинічного світосприйняття. Формування позиції критичного мислення шляхом дослідження тих чи інших аспектів думок світової спільноти. Цинічний розум з боку позитивних тенденцій у бутті індивіда, тема, яка потребує детального дослідження. Одна з основних проблем полягає у визначенні поняття цинізму. Які чинники можуть сприяти виникненню даного явища у вигляді позитивних формацій? Зважаючи на безліч досліджень з питань духовного розвитку (В.В. Знаков, С.Л. Рубенштейн, В.П. Зинченко, Л.М. Попов) постає проблематика духовного зросту у наш час. Цинічність являє собою заперечення всіх прийнятних людських цінностей. Це поняття характеризує людину з деструктивними нахилами. Мета даної статті полягає у тому, що цинізм як такий, носить в собі лиш функцію саморефлексації, яка необхідна для виживання індивіда.

Ключові слова: цинізм, кінізм, амбівалентність, постмодерн, криза ідентичності, глобалізація.

          Ернст Даниил, Циничный ум со стороны положительных тенденций в бытии индивида / Таврический национальный университет имени Вернадского, Украина, Киев

       Упрощение мифа про негативний аспект цинического мировосприятия. Формирование позиции критического мышления путем исследования тех или иных аспектов мыслей мирового сообщества. Циничный ум со стороны положительных тенденций в бытии индивида, тема, которая требует детального исследования. Одна из основных проблем заключается в определении понятия цинизма. Какие факторы могут способствовать возникновению данного явления в виде положительных формаций? Несмотря на множество исследований по вопросам духовного развития (В.В. Знаков, С.Л. Рубинштейн, В.П. Зинченко, Л. Попов) выступает проблематика духовного роста в наше время. Циничность представляет собой отрицание всех приемлемых человеческих ценностей. Это понятие характеризует человека с деструктивными наклонностями. Цель данной статьи состоит в том, что цинизм как таковой, носит в себе лишь функцию саморефлексации, которая необходима для выживания индивида.Ключевые слова: цинизм, кинизм, амбивалентность, постмодерн, кризис идентичности, глобализация.           Ernst Daniil, The cynically mind from side positive trends in genesis individual / Taurida National V. I. Vernadsky University, Ukraine, Kyiv           This article is dedicated to the phenomenon of cynicism. Here refers to the refutation of the myth of the negative aspect cynical outlook. Formation positions critical thinking through the study of various aspects of the views of the international community. Cynically mind from side positive trends in genesis individual we must in detail research. One major problem is the definition of cynicism. What factors may contribute to this phenomenon as positive formation? Given the many studies on spiritual grow розвитку (V. V Znakov, S.L. Rubenshtein, V.P. Zinchenko, L.M. Popov). We have a problem of spiritual grow. Cynicism is the negation of all human values acceptable. This concept describes a person with destructive tendencies. The aim is to study cynicism as process self – reflection that is necessary for normal live of human.           Key words:  cynicism, ancient cynicism, ambivalence, post – modern, crisis of identity, globalization.  

Повний текст:

PDF

Посилання


Ясперс, К. (1991), Истоки истории и ее цель. Смисл и назначение истории: пер. з нем. К. Ясперс. Москва. Политиздат, 28 – 288.

Бауман, З. Индивидуализированное общество З. Бауман; пер. з англ. под ред. В.Л. Иноземцева. Москва: Логос, 390.

Лосев А.Ф. (1994 ), История античной естетики: софисты. Сократ. Платон. М. Ладомир, 714.

Слотердайк П. (2001) Критика цинического разума Пер. з нем. А.В. Перцева, - Екатеринбург: Изд – во Урал. ун- та, 584.

Холл С. Вопрос культурной идентичности .Художественная жизнь. http:/ / xz.gif./ numbers/77 – 78/ hall/

Малигина, И.В. (2012) Масова культура та казус самовизначення та нові ідентичності в старому одязі И.В. Малигина Вестник МГУКИ. № 6 (50). 21 – 25.

Пелипенко, А.А. (2007) Дуалістична революція та сенсогенез в історії: учебное пособие А.А. Пелипенко. Москва: МГУКИ, 434.

Леви – Брюль, (1994) Л. Первобытное мышление Л. Леви- Брюль Сверхестественное в первобытном мышление. Москва.

References:

Yaspers, K. (1991) Istoki istorii ta ii zeli. Smisl ta naznachenie istorii: per. z nemezkogo.[Origins of history. Aim and appointment of history]. Moscow: Politizdat, 28- 288 [in Russian].

Bauman, Z (2002) Individualisirovanoe odchestvo Z. Bauman: per z angl. Pod red. V.L. Inozemzova[The individualized Society]. Moscow: Logos, 390.[in Russian].

Losev A.F. (1994) Istoria antichnoi estetiki: Sofisty. Socrat. Platon. [. History of ancient aesthetics: Sophist. Socrates. Platon]. Moscow: Ladomir, 714.[ in Russian].

Sloterdaik P. (2001) Kritika cinicheskogo razuma.[Critique of pure reason]. Ekaterinburg: publishing house of the Ural University. 584.[in Russian].

Khol S. (2015) Vopros kul’turnoy identichnosti. [Question of culture identification]. Moscow ART Magazine. no.77- 78. Retrieved from http:// xz.gif.ru/numbers/77-78/hall/.[in Russian].

Maligina, I. V. (2012) Masova kul’tura ta kazus samovuznachenya ta novi identichnosti v staromu odyazi [Popular culture and mishap of identification and new identichnosti in old clothes]. Vesnik MGUKI. no.6 (50). 21 – 25. [in Russian].

Pelipenko, А.А. (2007) Dualistuchna Revoluzia ta sensogenes v istorii: uchebnoe posobie [Dualistic revolution and aim genesis in history]. Moscow: MGUKI, 434. [in Russian].

Levi - Brul, L. (1994) Pervobutnoe mushlenie [Prehistoric mind]. Moscow, [in Russian].


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


Ліцензія Creative Commons
Цей твір ліцензовано за ліцензією Creative Commons Із зазначенням авторства 4.0 Міжнародна.
 


тИЦ и PR сайта naukajournal.org